Інформація про роботу відділу надання адміністративних послуг та державної реєстрації Братської селищної ради
Відділ надання адміністративних послуг та державної реєстрації забезпечує роботу центру надання адміністративних послуг Братської селищної ради. Адміністраторами відділу забезпечується консультування громадян з питань отримання адміністративних послуг, прийом документів та видача результату.
За період роботи з 1 січня 2024 року по 30 червня 2024 року надано 3397 послуг, зокрема:
287 послуг «Прихисток» (компенсація за житлово-комунальні послуги за тимчасове розміщення ВПО);
1679 з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;
1049 з реєстрації місця проживання, з них 371 витягів;
183 з отримання відомостей з Державного земельного кадастру;
50 з актуалізації даних в Єдиному державному реєстрі призовників (Резерв+);
131 - реєстрація бізнесу та інші;
Надано 2318 консультацій з питань надання адміністративних послуг.
Послуги надаються як громадянам Братської територіальної громади так і з сусідніх – Єланецької, Арбузинської, Новомар'ївської, Кривоозерських громад.
Реєстраторами відділу забезпечено державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та реєстрації юридичних і фізичних осіб-підприємців.
Всього за звітний період до місцевого бюджету направлено 222833,0 грн. доходів за надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.
На офіційному сайті Братської селищної ради створений окремий розділ «Центр надання адміністративних послуг», де наявні зручні пошукові елементи, опубліковано перелік послуг, інформаційні картки, нормативна база, контакти ЦНАП. На сайті щоквартально публікується звіт про роботу ЦНАП.
З метою проведення опитування та отримання зворотного зв’язку щодо якості послуг в ЦНАП відвідувачі мають можливість поділитися враженням від відвідування за допомогою унікального QR-коду, який розміщений у ЦНАП .
Начальник відділу
адміністративних послуг
та державної реєстрації
Ірина ШУКАЙЛО