Електронні звернення
Однією із форм подачі письмового звернення до підприємств, установ та організацій є електронні звернення.
Є два способи подачі електронного звернення: через електронну пошту та через офіційний вебсайт.
Для подачі електронного звернення до Братської селищної ради визначено електронну скриньку: zagalAS@i.ua
та резервну електронну скриньку sil_rada_bratskoe@ukr.net.
Також, електронне звернення можна надіслати через офіційний вебсайт селищної ради за посиланням: https://bratska-gromada.gov.ua/feedback/.
Електронні звернення приймаються Братською селищною радою протягом дії робочого часу з 08.00. до 17.00. Якщо, Ваше звернення надійшло на електронну пошту після робочого часу, то буде зареєстровано на наступний робочий день.
Терміни розгляду таких звернень громадян не більше одного місяця, а ті які потребують додатково вирішення дозволяється до 45 днів, не більше. Але, обов’язково з проміжною відповіддю заявнику.
Зверніть Увагу!!!
Електронне звернення має відповідати усім вказаним вимогам письмового звернення, відповідно статті 5 Закону України «Про звернення громадян». Тобто, у зверненні має бути зазначено: прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, за можливості номер телефону громадянина, чітко викладно суть порушеного питання, скарги чи вимоги. Також, має бути підписане заявником, із зазначенням дати підписання.
Електронне звернення, яке оформлене без дотримання вищезазначених вимог, повертається заявникові з відповідним роз’ясненням.