Інформація про роботу центру надання адміністративних послуг Братської селищної ради в 2023 році
В центрі надання адміністративних послуг Братської селищної ради можна отримати найнеобхідніші адміністративні послуги. Організація надання адміністративних послуг у Центрі здійснюється адміністраторами та державними реєстраторами відділу надання адміністративних послуг та державної реєстрації і спеціалістами відділу соціального захисту селищної ради.
Звернувшись до Центру можна :
- отримати консультації спеціалістів;
- згенерувати витяг з РТГ у застосунку або на порталі Дія з допомогою адміністратора;
- визначитись із переліком необхідних документів для отримання документів дозвільного характеру чи адміністративних послуг;
Перелік послуг, які можна отримати в Центрі включає найбільш затребувані мешканцями селища: реєстрація місця проживання особи, реєстрація фізичних та юридичних осіб, реєстрація речових та майнових прав, земельні та архітектурні питання, соціальна та матеріальна допомоги, тощо.
В 2023 році надано 7691 послугу, лідерами за популярністю у 2023 році є наступні адміністративні послуги:
1799 послуг «Прихисток» (компенсація витрат особам, що розмістили ВПО);
1952 з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;
2236 з реєстрації місця проживання, з них 1142 витяги про місце реєстрації/зняття;
328 з отримання відомостей з Державного земельного кадастру;
284 - реєстрація бізнесу та інші;
1077 - соціального характеру, а саме субсидії, пільги, допомоги в тому числі і по реєстрації внутрішньо переміщених осіб.
Надано 3540 консультацій з питань надання адміністративних послуг.
Більшість адміністративних послуг, які надаються через Центр є безкоштовними, тільки з 10 послуг стягується адміністративний збір, за рахунок якого місцевий бюджет в 2023 році поповнився на 255574,72 грн.
Начальник відділу
адміністративних послуг та державної реєстрації Ірина ШУКАЙЛО