Шановні платники! Економте свій час та витрати – спілкуйтеся з податковою службою дистанційно!
Головне управління ДПС у Миколаївській області звертає увагу, що податкова служба продовжує цифровізацію, розвиток та вдосконалення електронних сервісів для платників податків. ДПС активно працює над трансформацією та спрощенням процедур адміністрування податків, автоматизації процесів обліку та контролю, що дозволить легко та просто сплачувати податки.
Нині можливість отримання послуг у смартфоні стала досить зручною і звичною функцією. Так, податковою службою впроваджено нову версію вебпорталу ДПС, чат-бот «InfoTAX», чат-бот «StopViolationBot» та мобільний застосунок «Моя податкова».
Одним із найзручніших електронних сервісів ДПС є «Електронний кабінет платника податків», який дозволяє в режимі реального часу подавати заяви на отримання адміністративних послуг та звітність в електронній формі, отримувати актуальні відомості з реєстрів та інших корисних ресурсів.
Основними перевагами Електронного кабінету є: безкоштовне користування; цілодобовий доступ в режимі онлайн; можливість користування як на персональному комп’ютері так і на старт-пристрої без встановлення додаткового програмного забезпечення.
Зазначаємо, що зареєструватись в Електронному кабінеті можна за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua.
Також платникам податків презентовано новий мобільний застосунок «Моя податкова» - простий і зручний інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби для громадян, а також сплати податків з використанням платіжних систем.
У розділі «Мої дані» застосунку можна отримати інформацію про адресу реєстрації та фактичне місце проживання; обʼєкти оподаткування; обовʼязок сплатити суму грошового зобовʼязання (ППР); стан розрахунків з бюджетом.
У розділі «Послуги» доступні функції направлення запиту на отримання відомостей про суми виплачених доходів та подання Податкової декларації про майновий стан і доходи (податкова знижка), а у розділі «Повідомлення» - квитанції; відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків; інформація з ДРФО про джерела/суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку та військового збору; листи контролюючого органу.
Звертаємо увагу, що частина сервісів застосунку доступні без ідентифікації: перевірка чека, пошук акцизної марки, дані з реєстру платників ПДВ, єдиного податку. Інші сервіси доступні після ідентифікації будь-яким файловим КЕП або хмарним КЕП – ДіяПідпис, SmartID від Приватбанку та інші.
Бережіть себе та задля зручності і безпеки обирайте електронний формат спілкування з податковою службою.