Братська селищна рада
Миколаївська область, Вознесенський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади

Дата: 06.12.2021 13:21
Кількість переглядів: 226

Розпорядження №113-р від 06.12.2021 Про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади спеціаліста фінансово-господарського відділу апарату Братської селищної ради

 

Додаток  1

до розпорядження голови

Братської селищної ради

від 06 грудня 2021 р. № 113-р

 

 

Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади спеціаліста фінансово-господарського відділу апарату Братської селищної ради

 

      Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» «Про службу в органах місцевого самоврядування», Постанови Кабінету міністрів України  від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», Братська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:

  • спеціаліста фінансово-господарського відділу апарату Братської селищної ради Вознесенського району Миколаївської області

     Загальні вимоги до кандидатів:   громадянство України,  вища або базова вища  юридична або економічна освіта. Стаж роботи за фахом  не менше 3-х років. Знання Конституції України,  Законів України «Про місцеве самоврядування» «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції»,  досконале володіння державною мовою; знання комп’ютерної техніки та програмного забезпечення.

    Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи: заяву про участь у конкурсі; заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками; дві фотокартки 4 х 6 см; копії документів про освіту, копію документа, який посвідчує особу; письмова згода на збір та обробку персональних даних, декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку  передбаченому Законом України «Про запобігання корупції». 

     Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

     Додаткову інформацію щодо проведення конкурсу, основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці можна дізнатися за адресою: смт Братське, вул. Миру, 131, 3-й поверх, 311 каб., або  за  тел.(05131)  9-13-92.         


 

Керуючий справами, секретар

виконавчого комітету селищної ради                                     Дмитро КОЗИРЕВИЧ

 

Додаток 2

до розпорядження голови

Братської селищної ради

від 06 грудня 2021 р. № 113-р

 

 

Перелік питань на перевірку знання законодавства з урахуванням функціональних повноважень вакантної посади спеціаліста фінансово-господарського відділу апарату Братської селищної ради

1. Поняття бухгалтерського обліку

2. Вимоги до оформлення бухгалтерських документів.

3. Ставка ЄСВ, що нараховує та сплачує бюджетна установа  з заробітної плати працівників

4. Які є розділи активу балансу?

5. Які є розділи пасиву балансу?

6. Що таке благодійні внески?

7. Складові заробітної плати працівників ОМС, види заохочень та допомог.

8. Які  меморіальні ордери  застосовуються  бюджетними установами ?

9. Порядок розгляду і затвердження кошторисів бюджетних установ.

10.  Які матеріальні цінності  можуть бути списані з балансу  бюджетної установи?

11. Економічна класифікація видатків бюджету.

12. Порядок списання основних засобів та матеріалів у бюджетних установах.

13. Порядок безоплатної передачі необоротних активів.

14. Місячна та квартальна фінансова звітність бюджетних установ

15. Порядок встановлення граничних норм витрат паливно-мастиль­них матеріалів та порядок їх списання.

16. Поняття терміну – авторизований електронний майданчик

17. Планування закупівель.

18. Порядок визначення предмета закупівлі

19. Види процедур закупівель та їх загальна характеристика

20. Порядок підготовки та затвердження тендерної документації

21. Надання  роз»ясень щодо тендерної документації та внесення змін до неї

22. Що таке допорогові закупівлі

23. Умови застосування процедури відкритих торгів

24. Умови застосування переговорної процедури закупівлі

25. Протягом якого строку уповноважена особа зобов'язана в електронній системі закупівель опублікувати договір про закупівлю з дня його укладення?

26. Умови застосування спрощеної процедури закупівлі

27. Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі

28. Як оприлюднити річний план закупівель та зміни до нього?

29. Відповідальність за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі»

30. Кваліфікаційні критерії  процедури закупівлі?

31. Чи потрібно замовнику публікувати інформацію про розірвання договору про закупівлю в електронній системі закупівель?

32. Що таке “аномально низька ціна тендерної пропозиції ” відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі”?

33.  Де оприлюднюється скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель?

34. Закупівля поточного ремонту відноситься до товарів, робіт чи послуг?

35. Чи поширюється дія Закону України “Про публічні закупівлі” на закупівлю товарів, робіт і послуг, закупівля яких становить державну таємницю відповідно до Закону України “Про державну таємницю”?

 

Керуючий справами, секретар

виконавчого комітету селищної ради                                     Дмитро КОЗИРЕВИЧ


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь